Vecka 2, januari

Denna veckan beslöt jag mig för att skicka ut frågorna till olika läsare på facebook. Tänkte att det var ju lättast eftersom alla är inne där? Ibland är man ju för smart ;)

Jag fick många svar, eller svar som räckte för majoriteten svarade ungefär samma sak..

Här kom ett svar från min klasskompis!
Hon är 18 år och läser mest mode och fotoinriktade bloggar. Hon har läst bloggar sen hon var ungefär tretton år och har en egen foto blogg som ni kan gå in på https://adoggysnapshot.blogspot.com


1.Hur många bloggar följer du?
Övermånga. Minst 30.


2.Hur mycket tid och energi lägger du på bloggläsandet?
Beror väl på dagsordning. Men kanske en timme?


3.Varför läser du bloggar?
För att de är inspirerande


4.Hur påverkas du av bloggläsandet? Positivt, negativt?
Absolut positivt.


5.Har bloggläsandet ersatt din fritid då du brukade göra annat?
Ja tittar mindre på Tv eftersom jag sitter mer vid datorn istället.


6.Hur skulle du reagera om din favoritblogg försvann?
Det har faktiskt hänt. och det avr ju trist men finns så många andra.


7.Skulle d själv kunna tänka dig att blogga?
Skulle aldrig ha en blogg där jag skiriver om mitt liv. Men fotoblogg är lagom för mig (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0