Vecka 1, Januari

Denna veckan satte jag och min syster oss ner och planerade ordentligt. Vad vill jag göra? Vad vill jag få ut? En huvudfråga? Det tog sin lilla tid men till sist kom jag fram till att jag ville skriva om hur vi människor påverkas av bloggar och hur bloggare påverkas av sitt bloggeri. PÅVERKAN helt enkelt, psykiskt eller fysiskt? Låter inte det som en bra idé? Jag tycker det låter utmärkt. Vi gjorde upp en plan. Först ska jag ha en inledning, sen lite historia om bloggar. Sen ska jag ställa fem olika frågor till bloggare och läsare som är ungefär likadana men utformade på olika sätt. Jag ska efter dem skriva en slutsats om hur vi påverkas, hur självförtroendet har ändrat oss, om vi är besatta?

wish me luck!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0